De trainingen beginnen weer!

mei 28, 2020

Hallo allemaal,

Goed nieuws !!
We mogen weer het water in op dinsdagavond 2 juni 🏊

Het gaat zeker niet “als vanouds” en daarom hebben we de volgende regels opgesteld voor het deelnemen aan de trainingen.

-Houd 1,5 meter afstand;
-Blijf thuis als je de afgelopen 24 uur een van de volgende (ook milde!) symptomen hebt: neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid of koorts;
-Blijf thuis als iemand in jouw huishouden koorts (vanaf 38°C) en/of benauwdheidsklachten heeft;
-Blijf thuis als iemand in jouw huishouden positief getest is op het nieuwe corona virus (COVID-19);
-Was voorafgaand aan en na het zwembadbezoek je handen met water en zeep, minimaal 20 seconden;
-Maak gebruik van badslippers.
-Kom alleen of kom met personen uit jouw huishouden. Doe dit met persoonlijk vervoer: zoals te voet, met de fiets of auto;
-Je bent alleen welkom op je verenigingsuur en kom niet eerder dan 5 minuten voor de afgesproken tijd.
-Ga voorafgaand aan het zwembadbezoek thuis naar het toilet;
-Trek thuis je badkleding aan. In het zwembad word je via een aangegeven route naar het bad geleid. In de “partytent / overkapping” ontdoe je je van je buitenkleding en die stop je in een eigen meegenomen tas. De tas wordt vervolgens op een aangewezen plek neergezet of als het droog weer is bij het zwembad neergezet zodat het vandaar makkelijker is de route te vervolgen naar de uitgang.
-Douche thuis voor en na het zwemmen. Douchen in het zwembad is niet mogelijk;
-Tijdens het zwemmen mag er NIET ingehaald worden. Je houdt de volgorde aan zoals vooraf is ingedeeld.
-Volg altijd de aanwijzingen van de daartoe bevoegde personen op;
-Na het zwemmen loop je via de aangewezen routing richting de kleedkamer. Er mogen maximaal 4 personen in de kleedkamer, daarom kan het verstandig zijn om je (gedeeltelijk) af te drogen als je het zwembad uitkomt dit om afkoeling te voorkomen.
-Verlaat direct na het zwemmen het zwembad zo spoedig mogelijk via de routing naar de aangewezen uitgang.

We realiseren ons dat deze strenge regels, die helaas ook streng nageleefd moeten worden, haaks staan op onze gang van zaken in het verleden. Om enerzijds aan de regelgeving te voldoen en anderzijds om iedereen zoveel mogelijk (!) te kunnen laten trainen moet het helaas op deze wijze.

Indeling groepen dinsdagavond                                               Indeling groepen zaterdagmorgen

Jeugd                                                                                                   Masters

19.30 uur tot 20.10 uur                                                                9.00 uur tot  9.45  uur

Masters en triatleten                                                                    Jeugd

20.10 uur tot 20.50 uur                                                               9.45 uur tot 10.30 uur

Veel zwemplezier namens,
Trainers en bestuur

Foto gemaakt door Marcus Ng: https://unsplash.com/photos/ZbbhkQ0M2AM

Vind ZVTB online

Wij zijn een gezellige vereniging met sportieve leden en trainers. Vind ons ook online om alvast sfeer te proeven.