Terugkijken op Zwem4daagse 2023

maart 19, 2024

Even terugkijken… de Zwem4daagse van 2023

We kijken terug op een hele geslaagde zwem4daagse, van 27 tot en met 30 juni. Maar liefst 218 enthousiaste zwemmers hebben meegedaan.

Muziekvereniging Multiple gaf op de vrijdagavond een optreden en ook was er weer de gebruikelijke loterij waar veel aanwezigen aan mee deden.
De vier bedrijven:
– Vakman Wiersema:
– Bureau Schmidt:
– PEB Advies;
– Knol Konstruktie
hebben de zwem4daagse dit jaar gesponsord. Onze dank hiervoor!

Met dank aan de voorbereidingsgroep bestaande uit Margreet, Inge, Anisa, Rozemijn en Jolanda èn alle andere vrijwilligers was alles weer goed geregeld en verliep de organisatie op rolletjes.

Wij zijn trots op alle zwemmers die mee hebben gedaan. Bedankt voor jullie enthousiasme en plezier en hopelijk tot volgend jaar!