Trainers gezocht :)

maart 19, 2024

Trainers/vrijwilligers gezocht!

Onze club groeit en we hebben veel verschillende niveaus, daarom zijn wij opzoek naar iemand die het leuk vindt om training te geven! We zwemmen in de winter in Helpman (zaterdag) en in de zomer in Ten Boer (dinsdag & zaterdag). De trainingen duren 3 kwartier en per training ontvang je een kleine vergoeding. Een diploma is niet vereist. Wij kunnen je binnen de club opleiden of er is een mogelijkheid om op kosten van de club een korte opleiding te volgen.

Denk je: JA! Ik wil deze leuke vereniging helpen! Stuur dan een e-mail naar: of kijk op onze Sociale Media kanalen en stuur ons een DM.